سلطان قلبها غم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دسته گل...

 دوست داشتم اولین حرفم بعد از مدت ها این باشه! حالا تو می تونی یه بازدیدکننده رهگذر و راه یافته به اینجا از طریق حلقه های لینک سایت ها باشی، یا یه کسی که یه مطلب و جستجو کرده تو گوگل و به اینجا رسیده!!  به هر حال هرکسی که هستی و به یه نحوی اومدی اینجا این دسته گل تقدیم به تو که اومدی تو خونه ی دل من...

از این ها بگذریم تو این پست چیزی خاصی ندارم پس اگر حوصله نداری بیش از این نخون متن هام رو. من فقط دارم می نویسم .. انگار برام هیچی اهمیت سابق و نداره. دلم هوای زمستون و کرده اگه راستش و بخوای. دلم هوای بارون کشیده. من باروووون می خوام!

همیشه عادت داشتم تو آخر نوشته هام متن آهنگی رو که داشتم گوش می دادم و بنویسم. اما حالا که آهنگ بی کلامه چه کنم؟ پس خوش باشین دوستانم

 

 



نظرات شما عزیزان:

eblis
ساعت19:10---14 تير 1391
سلام واای عزیزمنی سلطان قلبهاخیلی


خیلی ازوبلاگتون خوشم اومدوتمام اشعار


فدات داداشی جونم


eblis
ساعت19:09---14 تير 1391
سلام واای عزیزمنی سلطان قلبهاخیلی

خیلی ازوبلاگتون خوشم اومدوتمام اشعار

قربون داداشی جونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلطان قلبها در 17:20 | |